کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
روانشناسی تبلیغات تجاری (1391) / ساترلند ، ماکس، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهساترلند ، ماکس، نویسندهشماره بازیابی :HF5822 /س2ر9 1391عنوان :روانشناسی تبلیغات تجاری : (تبلیغات تجاری و ذهن مصرفکننده)تکرار نام مولف :ماکس ساترلند؛سینا قربانلوناشر:تهران : مبلغانسال نشر :1391فروست :انتشارات مبلغان؛ 2 صفحه شمار:299 صویژگی :نموداریادداشتچاپ سوم: شهریور 1387یادداشت عنوان و پدیدآور. Advertising and the mind of the consumer: what works, what doesn't and whyیادداشتهای مربوط به ویراست و تاریخچه کتابشناسیتبلیغات تجاری و ذهن مصرفکنندهشناسه افزوده :Sutherland ، Max قربانلو ، سینا (1324)، مترجمموضوعها :اصفاآگهیهای تبلیغاتی -- جنبههای روانشناسی ؛ مصرفکنندگان -- رفتار ؛ عمومی ؛ پزشکیلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1850زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت0101003514HF5822 /س2ر9 1391 کتاب فارسیکتابخانه آموزش عالی اترک قوچانسایراسناد معمولیموجود