دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر نوع رابطه و شهرت جذابیت جایگزین احساسات و اعتماد به عنوان ابعاد بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان(مورد مطالعه بانک صادرات شهرستان نیشابور):هادی مظفری (1400) / مظفری ، هادی، نویسنده بازکردن سندهادی_مظفری.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهمظفری ، هادی، نویسنده
شماره بازیابی :‭MAS_TECH/IT ‭/1308/ 1401
عنوان :بررسی تاثیر نوع رابطه و شهرت جذابیت جایگزین احساسات و اعتماد به عنوان ابعاد بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان(مورد مطالعه بانک صادرات شهرستان نیشابور):هادی مظفری
تکرار نام مولف :هادی مظفری.استاد راهنما مسعود خسروی فارمد
ناشر:موسسه آموزش عالی اترک:ارشد فناوری اطلاعات
سال نشر :1400
صفحه شمار:129ص.مصور
شابک/شاپا0103001308
یادداشتلوح فشرده
یادداشت پایان نامهپایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک
شناسه افزوده :دکتر خسروی فارمد ، مسعود، استاد راهنما
توصیفگرهاکارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=5978
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
0103001308‭MAS_TECH/IT ‭/1308/ 1401 پایان‌نامهکتابخانه آموزش عالی اترک قوچاناسناد مرجعغیر قابل امانت
هادی_مظفری.pdf - application/pdf
Adobe Acrobat P...
       

کاربران آنلاین :6