دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

مدیریت ارتباط با مشتری ،فرهنگ یا نرم افزار؟(مطالعه موردی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد):سعید رحیمی (1402) / رحیمی ، سعید، نویسنده بازکردن سندسعید_رحیمی.pdf
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهرحیمی ، سعید، نویسنده
شماره بازیابی :‭MAS_TECH/IT ‭/1598/ 1402
عنوان :مدیریت ارتباط با مشتری ،فرهنگ یا نرم افزار؟(مطالعه موردی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد):سعید رحیمی
تکرار نام مولف :سعید رحیمی .استاد راهنما سمان ه سادات موسوی نیک
ناشر:قوچان(خراسان رضوی):موسسه آموزش عالی اترک
سال نشر :1402
صفحه شمار:77ص
یادداشتفاقد نسخه چاپی
یادداشت پایان نامهپایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک
شناسه افزوده :دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما
توصیفگرهاکارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک
چکیده :امروزه شاهد پیشرفت ابزارها، تکنولوژی و هوش مصنو عی در زمینه جمع آوری اطلاعات و سوابق و تجزیه و بررسی آنها در بنگاه های اقتصادی جهت رسیدن به فروش بیشتر و هر چه بهتر خدمات دادن به ارباب رجوع هستیم. ولی با توجه به همه این موارد مساله اصلی اینجاست که برای افزایش فروش و سطح رضا یتمندی مشتری نیاز به یک فرهنگ سازمانی می باشد و پ یشرفت تکنولوژی و هوش مصنو عی فقط ابزارهای اجرای این فرهنگ هستند نه تمام آنچه لازم است. در این پژوهش به چگونگی رسیدن به این فرهنگ بین افراد سازمان میپردازیم. در نتیجه برای رسیدن به این فرهنگ اول باید خود سازمان و پ رسنل آن تغییر کنند. در واقع بای د متوجه این موضوع باشیم که در تمام سازمانها برای رسیدن به رضایت مشتری و کسب درآمد حداکثری ابتدا باید به تربیت نیروی انسانی متعهد و آشنا با فرهنگ سازمانی و مشتری مدار ی بپردازیم تا توسط آنها و فرهنگ جاری در سازمان به کمک تکنولوژی به نتایج دلخواه بر سیم. اجرای پروژ ههای مدیریت ارتﺒاط با مشتری با ریس ک ریسک موردنﻈر را قﺒل از اجرای پروژه کاهش ، بنابراین لازم است با انجام برنامهریزی مناسب ، وعدم اطمینان زیادی توأم است دهیم تا به بهترین شکل به مزایا ی آن دست بیابیم .بدین منﻈور سعی کردیم تا عوامل موفقیت در ارتﺒاط با پیادهسازی)را شناسایی کنیم. بنابراین ضرورت، این تﺤقیق در جهت شناخت عوامل موفقیت ک ه CRMمدیریت ارتﺒاط با مشتری(بتواند برای موفقیت مدیریت ارتﺒا ط با مشتری در این زمینه کارگشا باشد صورت پﺬیرفت. ما در این تﺤقیق ابتدا مطالعهای در خصوص گﺬشته دانشگاه و دستاوردهای آن داشتیم؛ همچنین طی مصاحﺒه حضوری و پرسش و پاسخهای متوالی از کارمندان رسمی دانشگاه، چارت سازمانی، روند کاری و فرایندهای اجرایی هر بخش از دپارتمانهای مختلف سازمان را به صورت دقیق مشخص کردیم؛ با استفاده از این نتایج روند فعلی دانشگاه، نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدها را شناخته تا برای بهﺒود روابط دانشجو که مشتری اصلی دانشگاه شناخته میشود و کارمندان دانشگاه راه حل مناسب ارائه دهیم. روش تﺤقیق در این باب، در بخش کارکنان بهصورت مصاحﺒه حضوری با واحدهای مختلف بخش اداری و در میان دانشجویان با طراحی یک پرسشنامه برای بررسی میزان رضایت دانشجویان از مسائل مختلف میباشد. ما در این پایان نامه به معرفی اجمالی مدیریت ارتﺒاط با مشتری، فرهنگ سازمانی، بررسی چارت فرایندهای اجرایی در بخش اداری، بررسی رضایتمندی کارکنان و دانشجویان و مهمترین موضوع تداخل بین مدیریت ارتﺒاط با مشتری و فرهنگ سازمانی پرداختهایم
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=6286
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
0103001598‭MAS_TECH/IT ‭/1598/ 1402 پایان‌نامهکتابخانه آموزش عالی اترک قوچاناسناد مرجعغیر قابل امانت
سعید_رحیمی.pdf - application/pdf
Adobe Acrobat P...
       

کاربران آنلاین :10