ارائه یک الگوریتم مسیریابی جهت بهبود مصرف انرژی در شبکه اینترنت اشیا مبتنی بر مسئله رعایت محدودیت:سمیه لنگرودی (1401) / لنگرودی ، سمیه، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه لنگرودی ، سمیه، نویسنده شماره بازیابی : MAS_TECH/IT /1401/ 1445 عنوان : ارائه یک الگوریتم مسیریابی جهت بهبود مصرف انرژی در شبکه اینترنت اشیا مبتنی بر مسئله رعایت محدودیت:سمیه لنگرودی تکرار نام مولف : سمیه لنگرودی.استاد راهنما خانم دکتر سمانه سادات موسوی نیک ناشر: موسسه آموزش عالی اترک:ارشد فناوری اطلاعات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 73ص یادداشت لوح فشرده یادداشت پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک شناسه افزوده : دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما توصیفگرها کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6093 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 0103001445 MAS_TECH/IT /1401/ 1445 پایاننامه کتابخانه آموزش عالی اترک قوچان مهندسی فناوری اطلاعات-IT اسناد مرجع غیر قابل امانت بررسی نقش هوش مصنوعی در تحلیل روانشناخت ی سلایق مشتری ان در تجارت الکترونیک:عماد محمد حسین زاده (1402) / محمد حسین زاده ، عماد، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه محمد حسین زاده ، عماد، نویسنده شماره بازیابی : MAS_TECH/IT /1597/ 1402 عنوان : بررسی نقش هوش مصنوعی در تحلیل روانشناخت ی سلایق مشتری ان در تجارت الکترونیک:عماد محمد حسین زاده تکرار نام مولف : عماد محمد حسین زاده.استاد راهنما سمان ه سادات موسوی نیک ناشر: قوچان(خراسان رضوی):موسسه آموزش عالی اترک سال نشر : 1402 صفحه شمار: 158ص یادداشت فاقد نسخه چاپی یادداشت پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک شناسه افزوده : دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما توصیفگرها کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک چکیده : چکیده گستردگی هوش مصنوعی در ابعاد گوناگون زندگی بشر، رویدادی است که جهان را دستخوش تغییراتی بزرگ کرده است؛ با پیشرف تهای بشر در حوزۀ صنعت الکترونیک و دیجیتال، این صنعت توانست یار یگ ر بشر در مناسبات رنگارنگ اجتماع از جمله اقتصاد و تجارت شود؛ چنانکه در تجارت، شاخ های با عنوان با موشکافی رفتارهای انسان، ، تجارت الکترونیک پدید آمد. از سوی دیگر، دانشمندان و محققان علوم انسانی علمی بین رشت های به نام روانشناختی معرفی کردند . این نگارش با هدف بررسی میزان اثر گذاری و نقش هوش مصنوعی در تحلیل رفتارها و سلایق مشتری ا ن شکل گرفت. در ابتدا، رفتارهای مشتریان حوزه تجارت الکترونیک ، در خریدهای اینترنتی مبتنی بر روانشناختی بررسی شد و سپس الگوریت می معرفی گردید که بتواند رفتارهای مشتری ان را ثب ت و سپس تحلیل کند. چنانکه نتای ج آن م یتواند به توسع هدهندگان پلتفر مهای دی جیتال برای ارا ئۀ الگوریت مهای کارآمد کمک کند و هر چه موتورهای تحلیل قو یتر شود، صاحبان کسب و کار در تجارت الکترونیک نیز بهره بیشتری خواهند برد. پژوهش پیش رو میتواند آغازگر را هی برای الگوسا زی مبتنی بر اطلاعات دری افتی از ماشی نهای هوش بتوان الگوهایی طرا حی کرد تا سلایق مشتریان مورد ، مصنوعی به دست دهد. چنانکه بر پایۀ علم روانشناختی تجزی ه و تحلیل قرار گیرد و پی شبینی رفتار صورت گیرد. این طرح م یتواند دری چ ههای جدید ی از تحلی ل رفتار در محیط کسب و کار الکترونیک را پیش روی صاحبان این بازار قرار دهد. از بررسی نتایج پرسشنامه که از یک جامعه آماری تصاد فی در بین مشتریان خریده ای اینترنتی به دست آمد، م یتوان چنین استنباط کرد که نقش هوش مصنوعی در پیشبرد صنعت تجارت الکترونیک ملموس است و دستیاری قوی و قابل اعتماد برای تولی دکنندگان و فروشندگان خواهد بود. همچنی ن، هوش مصنوعی با راهبری الگوریتمهای از پیش تعیین شده، میتواند داد ههای حاصل از خریدهای الکترونیکی و یا خریدهای ثبت شده در فروشگا هها را طبقه بندی و تحلیل کند و گزارشهای کاربردی و مفی دی در اختیار بگذارد لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6285 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 0103001597 MAS_TECH/IT /1597/ 1402 پایاننامه کتابخانه آموزش عالی اترک قوچان مهندسی فناوری اطلاعات-IT اسناد مرجع غیر قابل امانت بهبود فروش تجارت الکترونیکی با استفاده از یادگیری ماشین:مرتضی معین الدینی (1399) / معین الدینی ، مرتضی، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه معین الدینی ، مرتضی، نویسنده شماره بازیابی : MAS_IT /1330/ 1400 عنوان : بهبود فروش تجارت الکترونیکی با استفاده از یادگیری ماشین:مرتضی معین الدینی تکرار نام مولف : مرتضی معین الدینی استاد راهنما :سرکارخانم دکترسمانه موسوی نیک ناشر: موسسه آموزش عالی اترک قوچان : بی نا سال نشر : 1399 صفحه شمار: 85ص شابک/شاپا 0103001330 یادداشت سی دی یادداشت پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک شناسه افزوده : دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما موضوعها : اصفا
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیکITلینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=5971 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 0103001330 MAS_IT /1330/ 1400 پایاننامه کتابخانه آموزش عالی اترک قوچان مهندسی فناوری اطلاعات-IT اسناد مرجع غیر قابل امانت بهبود مصرف انرژی با مسیریابی مبتنی بر خوشهبندی عمق سطحی در شبکه اینترنت اشیاء:مهسا ترخانی (1401) / ترخانی ، مهسا، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه ترخانی ، مهسا، نویسنده شماره بازیابی : MAS_TECH/IT /1450/ 1401 عنوان : بهبود مصرف انرژی با مسیریابی مبتنی بر خوشهبندی عمق سطحی در شبکه اینترنت اشیاء:مهسا ترخانی تکرار نام مولف : مهسا ترخانی.استاد راهنما خانم دکتر سمانه سادات موسوی نیک ناشر: موسسه آموزش عالی اترک:ارشد فناوری اطلاعات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 72ص یادداشت لوح فشرده یادداشت پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک شناسه افزوده : دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما توصیفگرها کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6098 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 0103001450 MAS_TECH/IT /1450/ 1401 پایاننامه کتابخانه آموزش عالی اترک قوچان مهندسی فناوری اطلاعات-IT اسناد مرجع غیر قابل امانت شناسایی و رتبه بندی راهکارهای اینترنت اشیاء بر بهبود خدمات حمل و نقل در شهر مشهد:مصطفی عرب عمارلو (1401) / عرب عمارلو ، مصطفی، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه عرب عمارلو ، مصطفی، نویسنده شماره بازیابی : MAS_TECH/IT /1401/ 1446 عنوان : شناسایی و رتبه بندی راهکارهای اینترنت اشیاء بر بهبود خدمات حمل و نقل در شهر مشهد:مصطفی عرب عمارلو تکرار نام مولف : مصطفی عرب عمارلو.استاد راهنما خانم دکتر سمانه سادات موسوی نیک ناشر: موسسه آموزش عالی اترک:ارشد فناوری اطلاعات سال نشر : 1401 صفحه شمار: 110ص یادداشت لوح فشرده یادداشت پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک شناسه افزوده : دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما توصیفگرها کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6094 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 0103001446 MAS_TECH/IT /1401/ 1446 پایاننامه کتابخانه آموزش عالی اترک قوچان مهندسی فناوری اطلاعات-IT اسناد مرجع غیر قابل امانت مدیریت ارتباط با مشتری ،فرهنگ یا نرم افزار؟(مطالعه موردی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد):سعید رحیمی (1402) / رحیمی ، سعید، نویسنده
نوع مدرک: متون چاپی سرشناسه رحیمی ، سعید، نویسنده شماره بازیابی : MAS_TECH/IT /1598/ 1402 عنوان : مدیریت ارتباط با مشتری ،فرهنگ یا نرم افزار؟(مطالعه موردی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد):سعید رحیمی تکرار نام مولف : سعید رحیمی .استاد راهنما سمان ه سادات موسوی نیک ناشر: قوچان(خراسان رضوی):موسسه آموزش عالی اترک سال نشر : 1402 صفحه شمار: 77ص یادداشت فاقد نسخه چاپی یادداشت پایان نامه پایان نامه کارشناسی ارشد : مهندسی فناوری اطلاعاتITگرایش تجارت الکترونیک شناسه افزوده : دکتر موسوی نیک ، سمانه، استاد راهنما توصیفگرها کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات-تجارت الکترونیک چکیده : امروزه شاهد پیشرفت ابزارها، تکنولوژی و هوش مصنو عی در زمینه جمع آوری اطلاعات و سوابق و تجزیه و بررسی آنها در بنگاه های اقتصادی جهت رسیدن به فروش بیشتر و هر چه بهتر خدمات دادن به ارباب رجوع هستیم. ولی با توجه به همه این موارد مساله اصلی اینجاست که برای افزایش فروش و سطح رضا یتمندی مشتری نیاز به یک فرهنگ سازمانی می باشد و پ یشرفت تکنولوژی و هوش مصنو عی فقط ابزارهای اجرای این فرهنگ هستند نه تمام آنچه لازم است. در این پژوهش به چگونگی رسیدن به این فرهنگ بین افراد سازمان میپردازیم. در نتیجه برای رسیدن به این فرهنگ اول باید خود سازمان و پ رسنل آن تغییر کنند. در واقع بای د متوجه این موضوع باشیم که در تمام سازمانها برای رسیدن به رضایت مشتری و کسب درآمد حداکثری ابتدا باید به تربیت نیروی انسانی متعهد و آشنا با فرهنگ سازمانی و مشتری مدار ی بپردازیم تا توسط آنها و فرهنگ جاری در سازمان به کمک تکنولوژی به نتایج دلخواه بر سیم. اجرای پروژ ههای مدیریت ارتﺒاط با مشتری با ریس ک ریسک موردنﻈر را قﺒل از اجرای پروژه کاهش ، بنابراین لازم است با انجام برنامهریزی مناسب ، وعدم اطمینان زیادی توأم است دهیم تا به بهترین شکل به مزایا ی آن دست بیابیم .بدین منﻈور سعی کردیم تا عوامل موفقیت در ارتﺒاط با پیادهسازی)را شناسایی کنیم. بنابراین ضرورت، این تﺤقیق در جهت شناخت عوامل موفقیت ک ه CRMمدیریت ارتﺒاط با مشتری(بتواند برای موفقیت مدیریت ارتﺒا ط با مشتری در این زمینه کارگشا باشد صورت پﺬیرفت. ما در این تﺤقیق ابتدا مطالعهای در خصوص گﺬشته دانشگاه و دستاوردهای آن داشتیم؛ همچنین طی مصاحﺒه حضوری و پرسش و پاسخهای متوالی از کارمندان رسمی دانشگاه، چارت سازمانی، روند کاری و فرایندهای اجرایی هر بخش از دپارتمانهای مختلف سازمان را به صورت دقیق مشخص کردیم؛ با استفاده از این نتایج روند فعلی دانشگاه، نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدها را شناخته تا برای بهﺒود روابط دانشجو که مشتری اصلی دانشگاه شناخته میشود و کارمندان دانشگاه راه حل مناسب ارائه دهیم. روش تﺤقیق در این باب، در بخش کارکنان بهصورت مصاحﺒه حضوری با واحدهای مختلف بخش اداری و در میان دانشجویان با طراحی یک پرسشنامه برای بررسی میزان رضایت دانشجویان از مسائل مختلف میباشد. ما در این پایان نامه به معرفی اجمالی مدیریت ارتﺒاط با مشتری، فرهنگ سازمانی، بررسی چارت فرایندهای اجرایی در بخش اداری، بررسی رضایتمندی کارکنان و دانشجویان و مهمترین موضوع تداخل بین مدیریت ارتﺒاط با مشتری و فرهنگ سازمانی پرداختهایم لینک ثابت رکورد: ../opac/index.php?lvl=record_display&id=6286 زبان مدرک : فارسی
شماره ثبت شماره بازیابی نام عام مواد محل نگهداری بخش وضعیت ثبت وضعیت امانت 0103001598 MAS_TECH/IT /1598/ 1402 پایاننامه کتابخانه آموزش عالی اترک قوچان مهندسی فناوری اطلاعات-IT اسناد مرجع غیر قابل امانت